New Page 1

   

Thursday-Today's Radio Show

Όλοι οι γάτοι είναι μουσικοί-Δύο ώρες μουσικές επιλογές από τον τραγουδοποιό Μιχάλη Κλεάνθη. Κάθε Πέμπτη βράδυ @ 20.00

@ 20.00-Όλοι οι γάτοι είναι μουσικοί

Αναζωογονητικό και ξεδιψαστικό, δροσερό Cocktail, κάθε Πέμπτη βράδυ με το Γιώργο Μαντζάκο.

@ 22.00 Cocktail

Εβδομαδιαίο Πρόγραμμα

Πρόγραμμα

Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟ (ENEMY) -2013

Σκηνοθεσία : Ντενι Βιλνέβ

Πρωταγωνιστούν : Τζαίηκ Γκίλενχαλ, Μελανί Λοράν, Σάρα Γκέιντον

Ένας καθηγητής ιστορίας ζει μια ανιαρή ζωή βουτηγμένη στη ρουτίνα, κάποιο βράδυ αποφασίζει έτσι για αλλαγή να… νοικιάσει μια ταινία,εκεί παρατηρεί έναν κομπάρσο ο οποίος εμφανισιακά είναι πιστό αντίγραφό του.Η φοβερή αυτή ομοιότητα τον κάνει να ξεκινήσει την αναζήτηση ώστε να μάθει ποιός είναι αυτός ο “δίδυμος αδελφός”.

Βασισμένο σ’ένα καταπληκτικό μυθιστόρημα του Νομπελίστα Πορτογάλου συγγραφέα Ζοζέ Σαραμάνγκου το τελευταίο φιλμ του Ντενί Βιλνέβ είναι περίπου αυτό που περιμένει κανείς από  τον ικανότατο Καναδό κινηματογραφιστή.Γνωρίζοντας πολύ καλά πως δεν γίνεται να μεταφέρει την ατμόσφαιρα που υπάρχει στις σελίδες του Σαραμάνγκου ο Βιλνέβ στήνει το δικό του σύμπαν για να μπορέσει να “βασανίσει καλύτερα” τον ήρωά του.Υπάρχουμε μέσα από τον άλλον αλλά τι γίνεται όταν ο άλλος είναι ένα είδωλο στον καθρέφτη μας?”Καλώς ήρθατε στη Ζώνη Του Λυκόφωτος” έλεγε ο Ροντ Σέρλινγκ όταν προλόγιζε κάθε επεισόδιο της έξοχης αυτής τηλεοπτικής σειράς, ο καθηγητής Άνταμ Μπελ εκεί έχει βρεθεί από την ώρα που βλέπει τον κομπάρσο κλώνο του στην ταινία.Η έρευνά του προκειμένου να μάθει την ταυτότηατα του σωσία δεν είναι ευχάριστη απασχόληση,κάτι τον φοβίζει , κάπου πλανάται μια απειλή.Η ταινία φιλοσοφεί από την αρχή μέχρι το τέλος, φιλοσοφεί περισσότερο με τις εικόνες παρά με το σενάριο.Πριν γνωρίσει το αντίγραφό του ο Άνταμ είναι σαν να μην ζει, πέρα από τη δουλειά του δεν υπάρχει τίποτα εκτός από ένα μίζερο διαμέρισμα,και μια σεξουαλική συνεύρεση με τη σύντροφό του η οποία συνεύρεση όμως διακρίνεται από τεράστια έλειψη πάθους.Όλα μοιάζουν να ξεβάφουν γύρω του κι εδώ κάπου μπαίνει και η εικαστική μεγαλοφυία του Βιλνέβ ο οποίος μας δίνει ένα Τορόντο βουτηγμένο στο κίτρινο φως λες και αραιώνουν οι καπνοί απο την καταστροφή που προκάλεσε ένας βομβαρδισμός.

Η μεγαλούπολη μοιάζει έρημη σα Σαχάρα από μπετόν,όχι γιατί δεν έχει ζωή,αλλά γιατί εμείς οι θεατές την βλέπουμε μέσα από τα μάτια του κεντρικού ήρωα για τον οποίο ο κόσμος είναι άδειος και ,τραγική ειρωνία ,εκείνος που αρχίζει να γεμίζει αυτόν τον άδειο κόσμο είναι ένας σωσίας.Ο Σαραμάνγκου δίνει τη θέση του στον Κάφκα αφού το περιβάλλον που σιγά σιγά αιχμαλωτίζει τον Άνταμ θυμίζει πολύ αυτό που συναντάμε στα βιβλία του συγγραφέα της Δίκης.Το κουβάρι αντί ξετυλίγεται μπερδεύεται ολοένα και περισσότερο και θυμίζει ιστό αράχνης που παγιδεύει μέσα του το θύραμα.Ίσως αυτή να είναι και η τεράστια θανατηφόρα αράχνη που συναντάμε στα όνειρα του καθηγητή και σε κάποια “ανεξήγητα” πλάνα του Βιλνέβ, στα πλάνα αυτά βέβαια βλέπουμε τις επιρροές της Νταίηβιντ Λίντς σχολής,απλώς ο Βιλνέβ δεν αφήνει τον σουρρεαλισμό να του πάρει τον έλεγχο της ταινίας.

Ο Άνθρωπος Αντίγραφο είναι κι αυτή μία από τις “ταινίες-πρωταγωνιστή” αφού το μεγαλύτερο βάρος πέφτει στους ώμους του πολύ καλού Τζαίηκ Γκίλενχαλ που καλείται να παίξει τον διπλό ρόλο.Αλλά και η σιγουρία που του δίνει τόσο το σενάριο του Χαβιέ Γκιγιον όσο και η κάμερα του σκηνοθέτη τον σπρώχνουν ακόμα περισσότερο για να μας χαρίσει μία από τις καλύτερες ερμηνείες που είδαμε αυτή την κινηματογραφική χρονιά.Δύο άνθρωποι που μοιάζουν να είναι ο ένας το alter-ego του άλλου και έρχονται σε σύγκρουση όχι με εξάρσεις και υπερβολές αλλά με βλέμματα και κινήσεις είναι από μόνη της μια πάρα πολύ δύσκολη κινηματογραφική δουλειά αλλά εδώ όλοι οι συντελεστές την φέρνουν εις πέρας.Το “ποιός είναι ποιός” βγαίνει στην οθόνη με μαγικό τρόπο, ο άλλος μας εαυτός ψάχνει και ψάχνεται.Η μοναδική ένσταση είναι στη διάρκεια της ταινίας που προσωπικά θα την ήθελα μεγαλύτερη αφού πιστεύω πως το σενάριο μπορούσε ακόμα καλύτερα να ξεδιπλωθεί.

Ο Βιλνέβ έχει δημιουργήσει μία 100% ευρωπαϊκής νοοτροπίας ταινία,τόσο σκηνοθετικά όσο και ερμηνευτικά γιατί εκτός από τον Λύντς που αναφέραμε παραπάνω,οι εφιάλτες ,οι ανασφάλειες και η προσωπική κόλαση του Άνταμ φέρνουν στο μυαλό και τον Πολάνσκι.Το φώς στην πόλη του Τορόντο δεν είσαι σίγουρος αν είναι δειλινό ή ανατολή γιατί πολύ απλά δε ξέρεις αν κάτι τελειώνει ή κάτι ξεκινά στη ζωή των δύο αντρών.Ο κομπάρσος-σωσίας πάυει να είναι…κομπάρσος,του δίνεται η ευκαιρία για πρώτη φορά στη ζωή του να γίνει πρωταγωνιστής σ’ένα πολύ πρωτότυπο έργο.Το καλό υπαρξιακό θρίλερ δηλώνει παρόν και παίρνει τη θέση του στην προσωπική μας λίστα με τις καλύτερες ταινίες της χρονιάς

Καλή Διασκέδαση

Χορηγίες Επικοινωνίας

"Κάλλιο πέντε και στο χέρι..." από τις 27 Οκτωβρίου στο Από Κοινού Θέατρο

"Κάλλιο πέντε και στο χέρι..."ΑΝΑ-ΘΕΩΡΗΣΗ ΜΕΤΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣΠρεμιέρα Παρασκευή 27 Οκτωβρίου στο θέατρο Από Κοινού Οι πέντε ύποπτοι για την επιτυχία του καλοκαιριού στο θέατρο Από Κοινού: Ελένη Γερασιμίδου, Αντώνης Ξένος, Άκης…
Readmore
Check In! (Επιτέλους...) Για Δεύτερη χρονιά-Παρασκευή & Σάββατο 21.00

Check In! (Επιτέλους...) Για Δεύτερη χρονιά-Παρασκευή & Σάββατο 21.00

Μετά από μια σεζόν επιτυχίας! Περιπλανήθηκαν αρκετά το καλοκαίρι αλλά.....επανήλθαν!!! Κλυταιμνήστρα, Μήδεια, Ωραία Ελένη, Αντιγόνη επέστρεψαν για Check In! (Επιτέλους...). Για δεύτερη συνεχή σεζόν στο Τόπος Αλλού! Για μας που…
Readmore

Πρόσφατες ηχογραφημένες εκπομπές

powered ByGiro.com

P

l

a

y

e

r

  • Login Form

L

o

g

i

n