Φόρτωση ... New Page 1
New Page 1

   

Friday-Today's Radio Show

Κάθε 2η Παρασκευή στις 19.00 το απόγευμα ταξιδεύουμε στο χρόνο της αστείρευτης εμπνευσμένης μουσικής δημιουργίας. Στην Ελλάδα και τον κόσμο ολόκληρο. Πες το Τραγουδιστά! Με τον Δημήτρη Ντίνο

@ 19.00-Πες το τραγουδιστά

Ακούστε το σταθμό μας μέσω Facebook

Listen to VoiceWebRadio Via Facebook

 

 

 

 

 

ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ (AMERICAN HUSTLE)-2013

Σκηνοθεσία : Ντέιβιντ Ο' Ράσελ

Πρωταγωνιστούν : Κρίστιαν Μπαίηλ, Μπράντλεη Κούπερ, Έϊμυ Άνταμς, Τζένιφερ Λώρενς, Τζέρεμυ Ρένερ

Ένα ζευγάρι πανέξυπνων απατεώνων ο Ίρβιν και η Ήντιθ παγιδεύονται από έναν πράκτορα του FBI και για να αποφύγουν τη φυλακή αναγκάζονται να συνεργαστούν μαζί του προκειμένου ο τελευταίος να πετύχει τις μεγάλες συλλήψεις που ονειρεύεται και να απογειώσει την καριέρα του.

"Κάποια απο τα παρακάτω γεγονότα έχουν πράγματι συμβεί" η φράση αυτή εμφανίζεται στην οθόνη πριν ξεκινήσει η κανονική ροή της ταινίας.Όσα λοιπόν θα ακολουθήσουν λαμβάνουν χώρα στο Νιού Τζέρσεϋ του 1978.Το πρώτο πράγμα που προσπάθησε να πετύχει ο σκηνοθέτης και το κατάφερε απόλυτα είναι να φτιάξει ατμόσφαιρα εποχής,από το σάουντρακ και τις μοδάτες φράσεις μέχρι και κάποια πλάνα που έφεραν στο νου αστυνομικές περιπέτειες της δεκαετίας του 70.Βέβαια ο ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ δεν είναι μια καθαρή αστυνομική περιπέτεια, ή αν προτιμάτε είναι ένα είδος αστυνομικού φιλμ με δόσεις περίεργου χιούμορ...πολύ περίεργου όμως,όπως είπαμε στην αρχή ακόμα και η κινηματογραφική φιλοσοφία του Ο Ράσελ θέλησε να προσεγγίσει το σινεμά αλλά και τις τηλεοπτικές σειρές εκείνης της περιόδου.Δεν είναι κακό σαν σκέψη,ο Ταραντίνο για παράδειγμα και κάποιοι άλλοι πάτησαν πολύ πάνω σε αυτόν τον τρόπο σκηνοθεσίας, αλλά το ζήτημα είναι πως χειρίζεσαι τα όποια τηλε ή σινέ βιώματα όταν κρατάς την κάμερα.

Ένας Κρίστιαν Μπαίηλ με κοιλιά και φαλάκρα την οποία καλύπτει με άθλια περούκα και λακ, ένας Μπράντλεη Κούπερ που κατσαρώνει το μαλλί του,ζει με τη μάνα του και δεν είναι σίγουρος αν έχει μνηστή,η Έϊμυ Άνταμς ομορφότερη απο ποτέ και πανέξυπνη και η Τζένιφερ Λώρενς σ'έναν πολύ ενδιαφέροντα ρόλο αδέξιας,υστερικής αλλά και πανούργας- όταν θέλει- συζύγου. Αυτό είναι πάνω κάτω το ερμηνευτικό σύμπαν μέσα στο οποίο εντάσσεται ο θεατής για περισσότερο απο δύο ώρες.Με την πρώτη ματιά λοιπόν οι παραπάνω χαρακτήρες φαίνονται ιδιαίτερα ελκυστικοί και αν μη τι άλλο περιμένεις να κάνουν ενδιαφέρουσα την ιστορία, κάπου το πετυχαίνουν και κάπου όχι, εκεί έρχεται η ευθύνη του σεναρίου.Ο Ερικ Γουώρεν Σίνγκερ μαζί με τον Ο Ράσελ μοιάζουν να μην έχουν τον απόλυτο έλεγχο των ηρώων τους αφού οι δόσεις κωμωδίας και δράματος δεν φαίνεται να υπάρχουν σε σωστή αναλογία.Το χιούμορ φαίνεται συχνά υπερβολικό και μάλλον χαλάει την γεύση κάποιων σκηνών που θα μπορούσαν να είναι καλύτερες.Το λάθος-κατά τη γνώμη μου πάντα- του σκηνοθέτη είναι ότι προσπαθεί πιο πολύ να αντιγράψει παλιότερους συναδέλφους του παρά να αποτίσει φόρο τιμής σε αυτούς.Ο πράκτορας του Μπράντλεη Κούπερ ώρες ώρες είναι τόσο καρικατούρα που ενοχλεί.Σύμφωνοι τέτοιους χαρακτήρες έχουν και οι Κοέν στις ταινίες τους αλλά εδώ επανέρχομαι στο θέμα "χειρισμός" που ανέφερα παραπάνω,γιατί οι "τρελο-ήρωες" των Κοέν έχουν έναν μαγικό τρόπο και πειστικοί να γίνονται και να τους θυμάσαι κάτι που δε συμβαίνει εδώ και πραγματικά είναι κρίμα γιατί ο Κούπερ ξεκινά με πολύ καλά ερμηνευτικά πατήματα.

Παραμένοντας στις ερμηνείες,οι Μπέηλ, Άνταμς και Λώρενς είναι σκέτη απόλαυση και σπρώχνουν την ταινία γερά για να μην πω τη σώζουν.Βάζοντας τους χαρακτήρες στην άκρη και πηγαίνοντας στον τομέα πλοκή εκεί οι συγγραφείς τα πάνε καλύτερα,ούτε κοιλιές υπάρχουν,εμφανίζονται και κάποιες ενδιαφέρουσες ανατροπές κι έτσι κανένας δεν πλήττει.Ο ρυθμός είναι αυτός που πρέπει και η αφήγηση αν και δεν έχει συνεχόμενο νεύρο δεν πλαδαρεύει.Ο Ο'Ράσελ μας είχε εκπλήξει ευχάριστα με την προ δεκαπενταετίας ταινία THREE KINGS αλλά έχω την εντύπωση πως δεν μπόρεσε να την ξεπεράσει, σίγουρα είναι καλός σκηνοθέτης φαίνεται και εδώ σε κάποιες στιγμές αλλά τόση Σκορσεζική προσέγγιση στα πλάνα σε συνδιασμό με το σάουντρακ εποχής που φέρνει αβίαστα στο μυαλό σκηνές απο ΤΑ ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ και το ΚΑΖΙΝΟ δεν βοηθά την κατάσταση, σύμφωνοι παρθενογένεση δεν υπάρχει αλλά περίμενα λίγο πιο προσωπικό στυλ.

Όταν η ταινία ξεκινά έχουμε την εντύπωση πως θα δούμε κάτι σαν το ΚΕΝΤΡΙ και παραλίγο να βλέπαμε αλλα....Όπως και να'χει- διότι ξέρω πως θα υπάρχουν ενστάσεις αφου το φίλμ είναι υποψήφιο για πολλά όσκαρ -ο ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΑΠΛΟΚΗΣ είναι μια ταινία για να περάσεις απλά καλά αφου όπως είπαμε δεν σε κάνει να πλήττεις, ο Ο'Ρασελ τηρώντας το αθλητικό ρητό 'ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει" χρησιμοποιεί πρωταγωνιστές που πήραν όσκαρ χάρη στις ταινίες του ο Μπαίηλ στο Fighter(Ο Μαχητής) και η Λώρενς στο Silver Linings Playbook(Οδηγός Αισιοδοξίας) και ξαναπάει και πάλι για το αγαλματάκι, δεν θα εκπλαγώ αν το πάρει αλλά απο τη στιγμή που έχω δει το ΡΟΚΥ να κερδίζει τον ΤΑΞΙΤΖΗ ασφαλώς τα βραβεία δεν με κάνουν να αλλάζω και τη γνώμη μου

Ένα συν της ταινίας είνα ικαι η πολύ καλή επιλογή τραγουδιών στις κατάλληλες σκηνές.

Καλή Διασκέδαση

Χορηγίες Επικοινωνίας

"Κάλλιο πέντε και στο χέρι..." από τις 27 Οκτωβρίου στο Από Κοινού Θέατρο

"Κάλλιο πέντε και στο χέρι..."-ΑΝΑ-ΘΕΩΡΗΣΗ ΜΕΤΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ-Πρεμιέρα Παρασκευή 27 Οκτωβρίου στο θέατρο Από Κοινού Οι πέντε ύποπτοι για την επιτυχία του καλοκαιριού στο θέατρο Από Κοινού: Ελένη Γερασιμίδου, Αντώνης Ξένος, Άκης…
Readmore

Πρόσφατες ηχογραφημένες εκπομπές

  • Login Form

L

o

g

i

n