SHARON VAN ETTEN : REMIND ME TOMORROW (2019)

LABEL : JAGJAGUWAR

Κρύβουν τόση δύναμη και τόσο συναίσθημα τα τραγούδια αυτού του κοριτσιού που φοβάσαι να γράψεις κάτι μόνο και μόνο μη κάνεις ζημιά

Ωραία υπερβάλλω κάπως..κάπως! Η Sharon Van Etten είναι από τις πιο χαρισματικές τραγουδοποιούς των τελευταίων ετών και βουλώνει στόματα, στόματα που δεν σταματούν να γκρινιάζουν για το "που πάει η folk"ή για το ότι "δεν έχουμε μια νέα Joni Mitchell και μια νέα Rickie Lee Jones". Η Van Etten είναι μια πάρα πολύ άξια μαθήτρια των δύο παραπάνω αλλά έχει και τη δική της φωνή.

Όταν το πιάνο αναγγέλει τη παρουσία των πρώτων στίχων του I Told You Everything η ψυχή σου ετοιμάζεται για τα πρώτα δυνατά ταρακουνήματα, ταρακουνήματα που μετατρέπονται σε απογείωση χάρις στην υπέροχη ενορχήστρωση του ρεφραίν στο Νo One's Easy To Love το μινιμαλιστικό ξεκίνημα του οποίου είναι ευχάριστα "ύπουλο" και δεν σε προετοιμάζει κατάλληλα για το τι σε περιμένει, ένα από τα ωραιότερα τραγούδια της φίλης μας και κατά τη γνώμη μου φυσικά, το ωραιότερο του άλμπουμ. Το μπέρδεμα μέσα στον λαβύρινθο που έχει σκαρώσει με το Memorial Day και με τη συνοδεία των ταξιδιάρικών φωνητικών δε θες να τελειώσει ποτέ. Το Comeback Kid είναι ένα μικρό κόσμημα χορευτικού post-punk το οποίο διδάσκει για το πως το παρελθόν μπορεί να δείξει το δρόμο για ένα πολλά υποσχόμενο μέλλον.

"Από τα κρύσταλλα του νου ως τα σκοτάδια απογειώθηκε και μπήκε σε τροχιά" τραγουδούσε κάποτε ο Βαγγέλης Γερμανός κι αυτόν τον στίχο θυμήθηκα ακούγοντας το Jupiter 4 που σε παίρνει μαζί του σε μια μικρή Οδύσσεια Του Διαστήματος όπου κι εδώ η ενορχήστρωση κάνει τα θαύματά της. Η mid-tempo folkotronica του Seventeen είναι ένα ρεσιτάλ τρυφερότητας διάρκειας  τεσσεράμισυ λεπτών ενώ τα synths και το programming αποτελούν τον ιδανικό αρχαίο χορό που συνοδεύει την πολύ όμορφη μπαλάντα Malibu. Τι καλύτερο δείγμα σκοτεινής μοντέρνας ποπ από το You Shadow που στέλνει στον αγύριστο όλες εκείνες τις βαρετές φιγούρες που μας ταλαιπωρούν με τα δήθεν πιο ροκ αναμασήματα των Wham και της κάθε Kim Wilde. Η σκηνή του Μπρίστολ φαίνεται να ξανανιώνει με το εξελιγμένο trip-hop που συναντά την νεοψυχεδέλεια στο Hands.

Θυμίζω ότι το παραπάνω κείμενο είναι γνώμη και όχι κριτική, η γνώμη μου λοιπόν είναι πως το REMIND ME TOMORROW δεν είναι απλώς η σημαντικότερη κυκλοφορία μέσα στον πρώτο μήνα του 2019 αλλά και ένα από τα άλμπουμ που θα συζητηθούν πολύ καθώς η συγκεκριμένη χρονιά θα τελειώνει.

Περισσότερες ακροάσεις παρακάτω

https://sharonvanetten.bandcamp.com/album/remind-me-tomorrow

 

Χορηγίες Επικοινωνίας

  • Login Form

L

o

g

i

n